Thursday, 3 March 2011

ONE IN A MILLION _ NE-YO

Jet setter
Go getter
Nothing better
Call me Mr. been there done that
Top model chick to your every day hood rat
Less than all but more than a few
But I've never met one like you

Been all over the world
Done a little bit of everything
Little bit of everywhere
With a little bit of everyone
All the girls I've been with
Things I've seen it takes much to impress
But sure enough you go it makes your soul stand up from all the rest

I can be in love
But I just don't know
Baby one thing is for certain
Whatever you do it's working
All the girls don't matter
In your presence can't do what you do
There's a million girls around but I don't see no one but you

Girl you're so one in a million
You are
Baby you're the best I ever had
Best I ever had
And I'm certain that
There ain't nothing better
No there ain't nothing better than this

You're not a regular girl
You don't give a damn about your look
Talking about I can't do it for you
But you can do it for yourself
Even though that ain't so
Baby cause my dough don't know how to end
But that independent thing I'm with it
All we do is win baby

I could be in love
But I just don't know
Baby one thing is for certain


Whatever you do it's working
All the girls don't matter
In your presence can't do what you do
There's a million girls around but I don't see no one but you

Baby you're so one in a million
You are
Baby you're the best I ever had
Best I ever had
And I'm certain that
There ain't nothing better
No there ain't nothing better than this
Girl you're so one in a million
You are
Baby you're the best I ever had
Best I ever had
And I'm certain that
There ain't nothing better
No there ain't nothing better than this

Timing girl
Only one in the world
Just one of a kind
She mine

Ooh all that I can think about is what this thing could be
A future baby
Baby you're one of a kind
That means that you're the only one for me
Only one for me
Baby (girl) you're so one in a million
You are
Baby you're the best I ever had
Best I ever had
And I'm certain that
There ain't nothing better
No there ain't nothing better than this
Girl you're so one in a million
You are
Baby you're the best I ever had
Best I ever had
And I'm certain that
There ain't nothing better
No there ain't nothing better than this

Nothings Gonna Change My Love For You Lyrics – George Benson

If I had to live my life without you near me
The days would all be empty
The nights would seem so long
With you I see forever oh, so clearly
I might have been in love before
But it never felt this strong

Our dreams are young and we both know
They’ll take us where we want to go

Hold me now, touch me now
I don’t want to live without you.

Chorus 1

Nothing’s gonna change my love for you
You oughta know by now how much I love you
One thing you can be sure of
I’ll never ask for more than your love.

Chorus 2

Nothing’s gonna change my love for you
You ought to know by now how much I love you
The world may change my whole life through but nothing’s gonna change my
love for you.
If the road ahead is not so easy
Our love will lead the way for us like a guiding star
I’ll be there for you if you should need me
You don’t have to change a thing
I love you just the way you are.
So come with me and share this view
I’ll help you see forever too
Hold me now, touch me now
I don’t want to live without you.

Chorus 1
, Chorus2,
and Chorus 1 again

INSTRUMENTAL

Chorus 2,
Chorus 1,
and Chorus 2 again

 

Wednesday, 16 February 2011

something

Sahabat butuh kepercayaan, sesuatu yg mudah tuk dimiliki namun juga sangat mudah tuk pergi. Jadilah sahabat yg JUJUR & SETIA.

Sahabat adalah mereka yg selalu bisa menunjukan kekuatan yg kamu miliki ketika kamu tak bisa melihatnya sendiri. -@

Friday, 11 February 2011

utada hikaru - FIRST LOVE

Saigono kiss wa
tabakono flavor gashita
nigakute setsunaikaori

ashitano imagoroniwa
anatawa dokoniirundarou
darewo omotterundarou

you are always gonna be my love
itsuka darekatomata koiniochitemo
i’ll remember to love
you taught me how
you are always gonna be the one
imawa madakanashii love song
atarashi uta utaerumade

tachidomaru jikanga
ugokidasou to shiteru
wasuretakunai kotobakari

ashitano imagoroniwa
watashiwa kittonaiteru
anatawo omotterundarou

yay yay yeah

you will always be inside my heart
itsumo anatadakeno bashogaarukara
i hope that I have a place in your heart too
now and forever you are still the one
imawa madakanashii love song
atarashii uta utaerumade

you are always gonna be my love
itsuka darekato mata koiniochitemo
i’ll remember to love
you taught me how
you are always gonna be the one
mada kanashii love song yeah
now & forever ah…


        *In English


our last kiss
tasted like tobacco
a bitter and sad smell

tomorrow, at this time
where will you be?
who will you be thinking about?

you are always gonna be my love
even if I fall in love with someone once again
I'll remember to love
you taught me how
you are always gonna be the one
it's still a sad song
until I can sing a new song

the paused time is
about to start moving
there's many things that I don't want to forget about

tomorrow, at this time
I will probably be crying
I will probably be thinking about you

you will always be inside my heart
you will always have your own place
I hope that I have a place in your heart too
now and forever you are still the one
it's still a sad song
until I can sing a new song

you are always gonna be my love
even if I fall in love with someone once again
I'll remember to love
you taught me how
you are always gonna be the one
it's still a sad song
until I can sing a new song

Wednesday, 9 February 2011

Partly About Our Friendship (In Junior high School)



ini Foto kelas anak IX- i, yang dateng cuma seginian hahahhah dassaaar =.=


ahahhaha para lelakinyaaa :) pas di dufan mereka yang paling maceuh  (aktif sekali)  naik tornado ber-kali-kali, hahahaa naik kora-kora kaga bisa diem -__- haabener lah jagoan kabeh -_- itu juga yang ngebuat semuanya jadi gak ngebosenin :) terimakasih untuk hari yang satu itu :D


ini para wanitanya :) *kurang satu orang .. kan kita kedufan ber-sembilan .. 5 wanita 4 pria :) ..  pas naik histeria di dufan, hahah walaupun parada penakut , tapi maksain da rasa 'takut nyesel'nya lebih gede dari apapuuun ahahhahha rame banget .. hari yang menyenangkan dan ada moment spcial buat salah satu dari kami yang ikut ke dufan :) ahahha

kalau yang ini pas di CBA (curug apaaa gituu) hahha sama anak ini .. kita ketempat ini ber-6 yang 2 jagain motor tuh di atas (malang) yang satu takut gak mau kebawah (payah) yang satu lagi fotoin 'kita' .. ahaha :) thankyou friend :)

Saturday, 5 February 2011

Terobsesi - Rocket Rockers

Bila sosokmu tiada di sini
Takkan menyerah ku trus mencari
Ambisiku untuk mendapatkan
Hatimu yang takkan kulepaskan

[*]
detakan jantung pun kian mengencang
Debarkan langkah yang menjadi tujuan
Saat kau dengannya kian terpisah
Yakinkan ku menang kau kan ku dapatkan

Reff:
Lepaskan semua beban yang kian mengganggu
Lupakan semua hari kelabu itu
Raihlah tanganku disini untukmu
Jelang hari-hari bersama denganku

Ku sadar kau pun tak kumiliki
Namun semakin ku terobsesi
Tak peduli dengan masa lalumu
Disini ku kan setia menunggu

Repeat [*]

Repeat reff 2x
sambut mentariku yang terang....
maka kau pasti kan ku jelang....

Friday, 4 February 2011

RENUNGAN SAHABAT !! - unknown

kamu tau ga, kenapa sahabat kamu ga mau cerita tentang masalah dia sama kamu ? "itu karena dia fikir dia tuh ga mau nambahin masalah dalam hidup kamu dengan dia cerita smua masalah dia sama kamu , kamu juga akan ikut berfikir buat nyari jalan keluarnya bukan. dan itu malah jadi nambah nambahin beban fikiran kamu" tpi kadang kamu fikir kalo dia ga cerita sama kamu, kamu selalu beranggapan kalo kamu ga dianggap sahabat sama dia , ia kan (?)"

kamu tau ngga, saat kamu lagi sedh sahabat kamu pun ikut ngerasain hal yang sama kaya kamu? cuman bedanya dia ngerasa "kalo dia ga ada gunanya jadi seorang sahabat, dia ga bisa buat sahabatnya yang lagi sedih itu bahagia. atau dia ngerasa bersalah sma kamu soalnya dia ga bisa bantu full sama masalah yng lagi kamu hadapin"

kamu nyadar ga, kalo selama ini cuman sahabt kamu yang bisa ngerti posisi kamu.? dia selalu berusaha buat nyadarin kita kalo sebenrnya dia tuh selalu ada buat kamu , cba deh kamu fikir apa kalo lagi ada masalh sma pacar, kamu certain sama ortu kamu(?) atau langsung sama pacr kamu sendiri(?) ngga kan, pasti kamu cerita sama sahabat kamu .. da dia pasti ngasih motivasi sama kamu supaya kamu ga jadi down ! dan diaa ngasi saran sama kamu supaya kamu ga jadi anak yang cengeng klo cuman buat ngtasin maslah se sepele kaya gini .. dengan cara dia kaya gtu juga kamu harus nyadar dan "berterima kasih" sma sahabat kamu , soalnya dia pengen ngasih sesuatu yang terbaik sam kamu , dia juga udah berusaha berfikir tentang semua masalah yng kmau ceritain dan dia ikut nyoba buat nyari jalan keluarnya.

kamu tau ga, kalo sebenrnya yang namanya sahabat yang tulus itu dia gapernah minta balasan/imbalan ats semua yang udah dia lakuin sama kamu .. dia selalu pengen jadi sosok yang sempurna buat sahabatnya, walau pun kita semua tauuu.. ga da 1 orang pun di dunia ini yang sempurna, tapi seengganya dia uadh berusaha demi kamu ! kamu harus #sadar tentang itu

dan kamu gapernh tau kan kalo terkadang sahaabat kamu tuh sering nentang orang tuanya demi kamu .
contohnya: saat kamu lagi ada masalah yang ga kamu duga dan kejadian itu malem malem, terus kamu nelfon sahabat kamu terus kamu nyuruh dia buat dateng ke tempat kamu. dia bela belain ngelanggar peraturan dirumahnya buat ga boleh keluar malem demi kamu, sampe dia harus sembunyi sembunyi buat keluar rumah kaya maling di rumah orng tuanya sendiri supaya kehadiran dia seengganya bisa buat kamu jadi ngerasa lebih tenang dan kamu bisa ceritain semua masalh yang lagi kamu hadapin.